Yrityksesi verkkosivut täytyy olla toimivat, ilmeeltään miellyttävän näköiset ja hyvin hakukoneille optimoidut. Muuten sinulta menee ilmaista näkyvyyttä ja lukemattomia asiakkaita kuukaudessa sivu suun.
Nettisivujen tärkeimpiä tehtävä on kasvattaa yrityksesi myyntiä. Kotisivujen täytyy esitellä tarjoamasi palvelu tai tuote selkeästi ja tehdä sen ostaminen helpoksi.
Teen sinulle optimoidun myyntikoneen jolla kasvatat yrityksesi liiketoimintaa ja annat hyvän kuvan asiakkaillesi. Toteutan sivustot helposti itsesi ylläpidettävillä alustoilla sen mukaan, miten laaja tai haastava verkkosivustosi on.
Yrityksesi pitää näkyä paremmin!
Google on tasapuolinen mainosalusta, siinä pääsee näkyviin aivan yhtä hyvin pieni yritys, kuin suuri monikansallinen business. Usein näillä isoilla yrityksillä on sen verran laajempi sisältö, että ne ilmestyvät helpommin Googlen etusivulle. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö niitä voisi kammeta siitä paikalta pois.Hakukoneoptimointi eli Search Engine Optimization (SEO) tarkoittaa nettisivujen optimointia niin, että ne keräävät mahdollisimman paljon orgaanista eli ilmaista liikennettä hakukoneiden, kuten Googlen kautta.
Kotisivut yritykselle
Tärkeää on saada sivusi relevanteilla hakusanoilla Googlen etusivulle, sillä se paikka kerää 90% liikenteestä.
Hakukoneoptimointi tuo tulosta
- lähes 90 % kaikista verkon käyttäjistä aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen hakukoneista.
- 90% lukee vain hakutulosten ensimmäisen sivun. Mikäli et yllä kärkisijoille, sivujasi ei näe käytännössä kukaan.
- Hyvin toteutettuna hakukoneoptimointi on kustannustehokas sijoitus, sillä tulokset eivät katoa niin nopeasti kuin maksettu mainonta.
- Mainonta siirtyy huimalla vauhdilla nettiin. Todennäköisesti lähes kaikki kilpailijasi jo sijoittavat hakukoneoptimointiin.
Mutta vaikka kilpailijasi löytyisivätkin hakukoneiden kärkipaikoilta, ei se tarkoita sitä ettetkö sinä pääsisi sinne. Hakukoneoptimointi on jatkuvaa kilpailua ja siihen vaikuttaa teknisen toteutuksen lisäksi moni muu asia;
- viihtyvätkö tulijat sivuillasi
- on sisältö kävijän mielestä hyödyllistä
- linkit sivuillesi
- ennen kaikkea, onko sivut optimoitu oikeille hakusanoille
Comments
Post a Comment